KORTIT KAASOILLE

Kun päätimme häidemme ajankohdan, aloin heti miettiä kaasojani ja miten heitä tehtävään pyytäisin. Tiesin, että jos kysyn kasvotusten, siitä tulee itku. Vaikka ei kai se itkukaan siinä olisi haitannut. Halusin kuitenkin sen kasvotusten tehdä, joten päädyin tekemään heille kortit. Korteista he sitten lukisivat pyynnön minun läsnäollessani. Korttien kansiin etsin netistä sopivat kuvat ja korttien sisäpuolelle etsin kuvan minusta ja kaasoista.


Tämä kertoo hieman hätäisestä luonteestani ja ajoittain ylitse pursuavasta innostuksestani. Ennen kuin ehdin kaasojen kortteja kuvaamaan, olin ehtinyt yhtä kaasoa jo kosimaan ja kortin hänelle antamaan :P


Aloin etsiä netistä esimerkkejä, millaisilla värssyillä muut ovat kaasojaan kosineet. Yhdeltä keskustelupalstalta löysinkin lähes täydellisen, joka pienin muokkauksin kuvasi hyvin jokaisen kaason ja minun välistä ystävyyttä.


Olen iloinen, että olet ystäväni
Tahdon, että tiedät, että olet minulle tärkeä; olet monin tavoin tehnyt minusta sen mitä olen tänään
Tahdon, että vielä monen vuoden päästä olemme ystävät
Tahdon, että voimme pitää hauskaa keskenämme ja nauraa
Tahdon, etteivät tiemme koskaan eroa

Pyydän tätä, koska olet ystävä vuosien takaa
Olemme kulkeneet monia teitä yhdessä ja erikseen, 
mutta kuitenkin aina toisemme muistaneet ja ajatuksissa kantaneet
Olet minulle tärkeä tänään, huomenna ja aina
Tahdon jakaa kanssasi elämän ilot ja surut, arjen ja juhlan

Kulkisitko kanssani läpi päivän, jolloin minä sanon Tahdon 
ja lupaan rakastaa sekä hyvinä että pahoina päivinä aina kuolemaan asti?

Tulisitko sinä,  rakas xxx
kaasokseni
elokuussa 2019?

Vastauspyyntö heti kun olet päätöksen valmis tekemään





Suunnittelin kortteja yöhön asti, koska olihan ne pakko saada jo samana päivänä tilaukseen. Olisi ehkä pitänyt malttaa hetki (mutta ei vaan kyennyt siinä innostuksessa), sillä häiden ajankohta muuttuikin vielä korttien teon jälkeen heinäkuuksi. Kortit päädyin tilaamaan ifolorilta, josta olen aikaisemminkin tilannut paljon kuvia. Yli kuukausi siinä meni, kunnes ehdin kaikki kaasoehdokkaat tapaamaan. Kaasot on nyt kosittu ja kaikki ottivat tehtävän vastaan, joten kanssani tätä matkaa kulkee kolme ihanaa kaasoa! <3


Miten te kositte omia kaasojanne?



PS. Bridelisa on nyt myös Facebookissa, löydät sen nimellä Bridelisa -hääblogi.
 Instagramista löydät blogin Bridelisablog nimellä.

Ei kommentteja

Heräsikö sinulla kysymyksiä tai muita ajatuksia? Vastaan sinulle mielelläni <3